CONTACTE

elbancalet@gmail.com
665446730 (Cento)
675742779 (Robert)

domingo, 5 de diciembre de 2010

RECUPEREM LES FRASES DE L'HORTA DE LA SAFOR

Com disfruta el llaurador
assentat baix la figuera
va triant-se les llavors 
per a sembrar en primavera
i sempre tria les millors
Qui vol poc, ho té tot
qui no vol res, és lliure

En la vida m'he rist més
que un dia collint tomaques 
jo que em gire i me la vec
a la gallina amb sabates

Fil que penja
botifarra que falta
Ma mare m'envia a l'horta
a regar el melonar
i jo pegue una revolta
i me'n vaig a festejar

Tan ric és qui té de tot
com a qui res li falta

No em vingues en cuentos i en belendengues
dis-me si em vols o no em vols
que tinc faves primerenques, guixes i fessols 
i entre mig algunes penques

Si el Montdúver fa capell
pica espart i fes cordell

Si la tomaca se m'unfla
i els conters m'ixen en bé
el primer forat que tape
té que ser el de vosté


De bades cap frare pega cabotades...

Plou poc
però per a lo poc que plou
plou prou

Se m'en va la farina en coques...

El que guarda quant té
menja quan vol


En ploure farà fang!

Santa Bàrbara va pel camp
passejant l'esperit sant
l'esperit sant no vol dormir
perquè tres núvols veu venir
un de pedra, un de foc i un de malaventura
que no li faja mal a cap criatura

 Baixa't del carro!
 Això són faves contades!


No hay comentarios:

Publicar un comentario